Întrebări

1. Cum pot comanda o piesă auto?

2. Cât durează livrarea unei piese auto?

3. Cât costă livrarea unei piese auto?

4. Ce garanție au piesele auto?

5. Am probleme cu piesa în perioada garanției. Cum procedez?

6. Vreau să returnez un produs. Cum procedez?

7. Care sunt criteriile de acceptare a pieselor vechi (cautiune)?

8. Cum se recepționează coletul adus de firma de curierat rapid?

 

1. Cum pot comanda o piesă auto?

 

Persoanele fizice pot comanda piese auto prin telefon, e-mail sau formular online (in curând). În cazul comenzilor telefonice sau prin e-mail vă recomandăm să luați legătura cu punctul de lucru AXEVO cel mai apropiat zonei în care vă aflați. În cazul în care optați pentru completarea formularului de comandă online, după expedierea acestuia veți fi contactat de către un consultant de vânzări AXEVO care vă va asista în identificarea piesei potrivite, alegerea metodei de plată și de livrare potrivite pentru dumneavoastră.

Persoanele juridice pot comanda prin același metode ca și indivizii. În cazul în care doriți să efectuați o comandă cu mai multe produse sau să deveniți revânzător AXEVO, consultanții noștri de vânzări vă vor oferi toate detaliile de care aveți nevoie.

 

2. Cât durează livrarea unei piese auto?

 

Pentru orașele unde care AXEVO are puncte de lucru, livrarea pieselor din stoc se face în aceeși zi, prin flota proprie. Pentru alte orașe, piesele aflate în stoc ajung la destinație în cel mult 48 ore.

Pentru piesele auto care nu se află pe stoc, termenul de livrare vi-l poate comunica numai consultantul de vânzări AXEVO.

AXEVO livreaza piese auto prin intermediul flotei proprii sau prin firmele de curierat partenere.

 

3. Cât costă livrarea unei piese auto?

 

Pentru societatile comerciale cu care avem contracte de colaborare, expedierea coletelor în țară este gratuită (valabil pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 RON, TVA inclus).

Pentru persoanele fizice, expedierea coletelor în țară, este gratuită pentru pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 RON, TVA inclus.

Dacă optați pentru plata ramburs, în ambele variante va trebui să achitați taxa de ramburs. Valoarea taxei este de 15-20 RON.

 

4. Ce garanție au piesele auto?

 

Piesele auto noi beneficiaza de 12 luni de garanție, iar cele recondiționate de 6 luni de la data achiziționării. Garanția pieselor auto se acordă în urmatoarele condiții:

  • piesele considerate defecte sunt aduse împreună cu actele necesare în perioada în care este valabilă garanția
  • piesele sunt montate la service-uri auto autorizate R.A.R. pentru modelul de autoturism deținut
  • piesele sunt montate pe modelul de autoturism pentru care sunt achiziționate

 

5. Am probleme cu piesa în perioada garanției. Cum procedez?

 

Pentru a putea beneficia de clauza de garanție vă rugăm să prezentați la unul dintre sediile AXEVO piesa suspectată a fi defectă în timpul perioadei de garanție împreună cu copii după următoarele acte:

  • Talonul autovehiculului;
  • Factura sau bonul fiscal de la achiziția piesei;
  • Factura și devizul de montaj completat cu numarul de kilometri de la bord din momentul montării piesei;
    Menționăm că trebuie să vă asigurați că service-ul care va inlocuiește piesa noua trebuie să dețină autorizație valabilă de la Registrul Auto Român potrivit căreia poate să efectueze lucrări de reparații și întreținere pentru modelul de autovehicul deținut de dumneavoastră;
  • O notă de constatare eliberată de un service autorizat RAR care să conțină descrierea defecțiunii precum și numărul de kilometri de la bord din momentul constătarii acesteia;
  • Toate piesele trimise din țară către unul dintre sediile noastre vor avea achitată obligatoriu taxa de curierat la EXPEDITOR. SC AX EVO AUTO SRL va refuza coletele care vor sosi cu plata la destinatar!
  • Fișa de retur completată!
    Click aici pentru a downloada FISA DE RETUR MARFA!

Din ziua prezentarii actelor sus menționate împreună cu piesa considerată defectă, AXEVO va soluționa cererea de garanție în circa 15 zile, în funcție de producătorul piesei în cauză. Termenul de 15 (cincisprezece) zile necesar soluționarii cazului de garanție începe de la data la care dosarul a fost completat de client cu toate documentele solicitate de societatea noastră.

 

6. Vreau să returnez un produs. Cum procedez?

 

  • Programul de primire al solicitarilor de retururi si garantii este de Luni pana Vineri intre orele 10.00 - 18.00.
    Click aici pentru a downloada FISA DE RETUR MARFA! (fisa de retur trebuie completata in prealabil)
    Termenul pentru prezentarea acestor cereri este de 10 zile de la data cumpararii.
  • Se primesc si se analizeaza doar solicitarile care se refera la piese achizitionate din stocul propriu al SC AX EVO AUTO SRL, incluzand aici atat depozitul central din Bucuresti, cat si toate punctele de lucru din tara.
  • Nu se accepta pentru a fi returnate piesele care au fost importate de catre societatea noastra la cererea expresa a clientului. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate in momentul in care lanseaza comanda si are obligatia sa se asigure ca piesa pe care urmeaza sa o comande in acest regim special este exact aceea de care are nevoie.
    SC AX EVO AUTO SRL este responsabila pentru furnizarea la termenul stabilit a piesei corespunzatoare.
  • In cazuri exceptionale, se pot returna si aceste repere, dar NUMAI cu primirea in prealabil a acceptului furnizorului extern si a suportarii de catre client a unui procent din valoarea piesei in cauza, procent ce urmeaza a fi stabilit pentru fiecare caz in parte.
    Acesta contine penalitatile solicitate de fabrica, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea piesei.

 

7. Care sunt criteriile de acceptare a pieselor vechi (cautiune)?

 

Conditii generale:

  • Piesa trebuie să fie asamblata și curată.
    Click aici pentru a vizualiza criteriile tehnice de acceptare piese vechi (PDF)
  • Piesa trebuie să fie returnată în ambalajul original în care s-a livrat piesa nouă.
  • Trebuie să se respecte termenul de returnare de 15 zile lucrătoare de la data facturii.
  • Returnarea contravalorii piesei vechi se face în termen de 15-30 zile de la data predării.

 

8. Cum se recepționează coletul adus de firma de curierat rapid?

Vă rugăm insistent ca la primirea coletului să recepționați cu atentie piesele primite! Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului. Este obligatorie încheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat!

Sesizările ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat, deoarece fără acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasă la răspundere!

Abonare la newsletter

... Se incarcă! Vă rugăm să așteptați câteva momente...
Facebook Google+