1. Cum pot comanda o piesă auto?
2. Cât durează livrarea unei piese auto?
3. Cât costă livrarea unei piese auto?
4. Ce garanție au piesele auto?
5. Am probleme cu piesa în perioada garanției. Cum procedez?
6. Vreau să returnez un produs. Cum procedez?
7. Care sunt criteriile de acceptare a pieselor vechi (cautiune)?
8. Cum se recepționează coletul adus de firma de curierat rapid?
Persoanele fizice pot comanda piese auto prin telefon, e-mail sau formular online (in curând). În cazul comenzilor telefonice sau prin e-mail vă recomandăm să luați legătura cu punctul de lucru AXEVO cel mai apropiat zonei în care vă aflați. În cazul în care optați pentru completarea formularului de comandă online, după expedierea acestuia veți fi contactat de către un consultant de vânzări AXEVO care vă va asista în identificarea piesei potrivite, alegerea metodei de plată și de livrare potrivite pentru dumneavoastră.
Persoanele juridice pot comanda prin același metode ca și indivizii. În cazul în care doriți să efectuați o comandă cu mai multe produse sau să deveniți revânzător AXEVO, consultanții noștri de vânzări vă vor oferi toate detaliile de care aveți nevoie.
Pentru orașele unde care AXEVO are puncte de lucru, livrarea pieselor din stoc se face în aceeși zi, prin flota proprie. Pentru alte orașe, piesele aflate în stoc ajung la destinație în cel mult 48 ore.
Pentru piesele auto care nu se află pe stoc, termenul de livrare vi-l poate comunica numai consultantul de vânzări AXEVO.
AXEVO livreaza piese auto prin intermediul flotei proprii sau prin firmele de curierat partenere.
Pentru societatile comerciale cu care avem contracte de colaborare, expedierea coletelor în țară este gratuită (valabil pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 RON, TVA inclus).
Pentru persoanele fizice, expedierea coletelor în țară, este gratuită pentru pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 RON, TVA inclus.
Dacă optați pentru plata ramburs, în ambele variante va trebui să achitați taxa de ramburs. Valoarea taxei este de 15-20 RON.
Piesele auto noi beneficiaza de 12 luni de garanție, iar cele recondiționate de 6 luni de la data achiziționării. Garanția pieselor auto se acordă în urmatoarele condiții:
Pentru a putea beneficia de clauza de garanție vă rugăm să prezentați la unul dintre sediile AXEVO piesa suspectată a fi defectă în timpul perioadei de garanție împreună cu copii după următoarele acte:
Din ziua prezentarii actelor sus menționate împreună cu piesa considerată defectă, AXEVO va soluționa cererea de garanție în circa 15 zile, în funcție de producătorul piesei în cauză. Termenul de 15 (cincisprezece) zile necesar soluționarii cazului de garanție începe de la data la care dosarul a fost completat de client cu toate documentele solicitate de societatea noastră.
Conditii generale:
Vă rugăm insistent ca la primirea coletului să recepționați cu atentie piesele primite! Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului. Este obligatorie încheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat!
Sesizările ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat, deoarece fără acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasă la răspundere!